Hangi Dijital Baskı Makinesini almalıyım ?

Başarı
2018 senesine girerken , Blog sayfamdan bana ulaşan

birçok email şu idi, Dijital baskı makinesi ne

almalıyım? Neyi tavsiye edersiniz?


İlk önce söylemeliyim ki, ben bir firma veya markayı tavsiye

etmem.

Önce şunu anlamalısınız bence , Neye ihtiyacınız var?

Gerçekten var mı?
Başarı Akıl &Zaman&Çok çalışmak ister.















Sadece ben almak istiyorum , ben ne zaman makine alsam iş ondan sonra geldi gibi KADERci 

yaklaşımlar ülkemizi ve sizi ileri götürmez.

İlk defa dijital baskı makinesi alacak ve bu işe girecekler için tavsiyelerim:


  1. İlk önce dijital baskı işini fason yaptırım biraz satınız, hacminizi ve kazancı görünüz, bunu ve piyasanızı bilmeden dijital baskı makinesi almayın. Biliyorsanız sorun yok..
  2. Dijital baskı makinesinden herşeyi bekleyemezsiniz, isteklerinizi ve hitap edeceğiniz kesimi , kazancı belirleyin , bütçenize bakın , Solvent mi, ECO solvent mi yoksa UV Dijital baskı makinesini hatta HP Latex baskı makinesi mi lazım? bakınız.
  3. Bir makine tipine karar verdi iseniz, bilginiz yeterli  ancak bütçeniz yeni makine borçlanmasının riskine uygun değilse, İkinci el makineleri takip ediniz ,çok iyi dijital baskı makineleri bulabilirsiniz.
  4. Dijital baskı işini, İyi baskıyı en ucuza tüm yurda ben yapıcam zihniyetinde iseniz, boşuna paranızı sokağa atmayın , Bu zihniyet heryerde ve KARLILIK öldürüyor, Odaklanmanız gereken , Butik ,yapılamayan hizmet anlayışıdır.
  5. İşi yapamazsanız ,başaramazsanız , kötü gün durum çalışmanız hazırlayın ,yani satıp zarar etmeden nasıl çıkarsınız ? 

Yukarıdaki maddeler ışığında kararlar sizlerindir....

Mutlu ve başarılı bir sene dilerim..

Hangi Dijital Baskı Makinesini almalıyım ? Hangi Dijital Baskı Makinesini almalıyım ? Reviewed by Safak Aydogan on Ocak 02, 2018 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.