Dijital baskı'da Emperyalizm yok mu ?

 Dün Cumhuriyetimizin kuruluşunun 94.yılını

kutladık. Karşılaştığım çoğu insan ülkesini ve

milletini

seven ve bu Kutlamaya çoşku ile katılan

insanlardı. Katılmayan ve sevmeyenler için bir

yorum yapamayacağım.

Ancak Bu kutlayanlar içinde fark ettim ki , Ülke

ve milletini ne kadar sevse 'de yetiştirdiği Aile, Okul

ve çevre etmeninde bir emperyalist etki sarmış hepimizi.

Örneğin, 

Özel Okullarda okumuş ve ailesi Liberal olanlar, Amerikan veya ingiliz okulunda okumuşlar

Amerikan emperyalizmini , Fransız okullarında okumuşlar fransız emperyalizmi etkisinde, İmam

hatip mezunu olanlar daha çok Arap emperyalizmi etkisinde, düz lise okumuşlar ise daha çok kendi

çevre etkisinde bir emperyalizm'de bu ülke  sevgisini sarılmakta.

Bende bu özel okullardan birinde mezun olmuş biri olarak bu etkiyi 20'li yaşların sonuna dek

yaşadım ancak artık biliyorum ki , hiçbir  Devletin Emperyalizmi benim ülkemi benden veya benim

halkımdan fazla sevemez düşünemez...

İşte Dijital baskı'da'da geçmişte Amerikan emperyalizminin %100 olduğu ülkemiz , şimdilerde ise

büyük bir kısmı Çin Emperyalizmi yani ürün ve sempatisi sarmış durumda.

Çin Halk Cumhuriyetini ve insanlarını ne kadar sevsem'de bunu da yanlış buluyorum..

Bir ülkenin bir ülkeyi işgal etme yolu artık EKONOMİK EMPERYALİZM ile olur.

Umarım Türk ürün ve üreticileri artar, Dünya'ya ihracatları'da artar.

Herkese kendi ülkesini sevsin yüceltsin biz de KENDİMİZİNKİNİ..

Tekrar Cumhuriyetimizin 94.yılını kutluyor , Mustafa Kemal ve Silah arkadaşlarını büyük bir vefa ve

özlemle anıyor ve şükranlarımızı sunuyoruz.
Dijital baskı'da Emperyalizm yok mu ? Dijital baskı'da Emperyalizm yok mu ? Reviewed by Safak Aydogan on Ekim 30, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.